Over mij
Ben jij een ondernemer of ZZP’er en wil je beter gevonden worden met je website? Vind je het lastig om jouw werkzaamheden op (digitaal) papier te krijgen of is jouw oude website uit z’n jasje gegroeid en toe aan een update? Laat me je helpen.
Ik ben Sanne en schrijf en herschrijf webteksten van ondernemers in het MKB. Zodat hun website online beter vindbaar wordt en hun teksten websitebezoekers weet te overtuigen om klant te worden.
Wanneer ik geen teksten aan het schrijven ben, geniet ik van mijn gezin, familie en vrienden. Uit eten gaan is favoriet (The Jane staat met stip op één op mijn lijstje!), en ik ga graag naar cabaret. Voor dit jaar staan Peter Pannenkoek en Patrick Laureij nog op het programma. Ook kan ik úren Netflixen en kijk het liefst naar loeispannende series, zoals The Bridge en Luther. Met als gevolg dat ik een gruwelijke hekel heb aan het donker ’s avonds voor ik naar boven loop, standaard alle lichten aan doe.
Na een aantal jaren ervaring te hebben opgedaan als webredacteur bij Sanoma, besloot ik de gok te wagen en voor mezelf te beginnen.
De stap om als freelance tekstschrijver aan de slag te gaan was spannend, maar was en is de ideale combinatie met mijn jonge gezin. Doordat ik veel vanuit huis werk, heb ik de tijd en de vrijheid om bijvoorbeeld eerst mijn dochters naar school te brengen voordat ik mijn laptop open, hoe luxe!
als ervaren tekstschrijver zorg ik dat ik jouw website opvalt tussen je concurrentie
Wil je graag teksten die passen bij jouw bedrijf én jouw ideale klanten aanspreken? De content die ik schrijf is SEO-proof, zodat je goed vindbaar bent in Google.
Ik help jou als ondernemer om meer rendement uit je website te halen. Ik gebruik verschillende online overtuigingstechnieken waardoor je meer bezoekers ‘ja’ laat zeggen en laat doen wat jíj wilt. Zodat je:
- meer naamsbekendheid krijgt
- meer offerteaanvragen binnen krijgt
- het aantal nieuwsbriefabonnees stijgt
- je verkoop omhoog gaat
- kortom, meer resultaat behaalt.
Veel kleine en middelgrote ondernemers die bij me aankloppen hebben een website die niet meer van deze tijd is. Ooit gauw online gezet als een online visitekaartje, maar niets meer dan dat.
Mijn opdrachtgevers beseffen zich dat het voor deze tijd (en voor hun omzet) cruciaal is om zich online goed te profileren.
Een aanpak die werkt en jouw business laat groeien
Als je nog geen letter op papier hebt gezet, spreek ik graag met je af om meer te horen over jouw boodschap, jouw verhaal. Jij weet het immers meest over je bedrijf en ik weet hoe je dat in een pakkend verhaal giet. Wat ik bij veel ondernemers zie, is dat ze zoveel weten en zoveel passie hebben voor hun bedrijf en hun product, dat ze daar eindeloos over kunnen vertellen.
Dat is heel mooi, maar is het ook wat je klanten willen horen? Een van de belangrijkste tips die ik je als tekstschrijver wil meegeven, is dat je dat omdraait en leert te denken en vertellen vanuit je klant.
Wat zijn de ‘problemen’ van jouw klanten en hoe help jij ze daarbij?
Jouw klanten moeten zich in je herkennen, zodat ze bij jou aankloppen en niet bij je concurrent. Er is altijd wel iets dat jou uniek maakt, je onderscheidt van de rest. Door jou de juiste vragen te stellen levert dat een schat aan waardevolle informatie op. Zodat ik na een briefing of gesprek zelfstandig voor je aan de slag kan. Ik weet hoe je kunt inspelen op wat echt belangrijk is voor jouw klanten en jezelf online beter verkoopt.
Het kan ook zijn dat je al wél iets op papier gezet. Je hebt al een aantal teksten, maar bent er niet tevreden (meer) over. Omdat je je verhaal niet goed over weten te brengen. Wat je wil vertellen, zit wel in je, maar de juiste woorden komen er niet uit. Of je website is in de loop der jaren een wirwar aan informatie geworden. Een grote, onoverzichtelijke site niet duidelijk is voor jezelf en voor je klanten. Ook in dat geval kan ik je helpen.
Ik verzamel alle informatie die er is en leg gemakkelijk verbanden. Mijn kracht zit ‘m in mijn bedachtzame aard en oog voor detail. Ik ga nooit over één nacht ijs en laat teksten het liefst even liggen, zodat ik kan schaven en schrappen totdat we allebei helemaal tevreden zijn.
Wacht niet langer en investeer in je website
Terwijl jij aan je bedrijf werkt, neem ik je een hoop werk én kostbare tijd uit handen, wat je veel meer oplevert. Door de ervaring die ik de afgelopen jaren heb opgedaan, ben ik inmiddels afgestapt van uurtje/factuurtje werken en werk ik nu vrijwel altijd met prijsafspraken voor een complete opdracht. Wanneer jij je opdracht bij me neerlegt, krijg je een vaste prijs door. Want hoeveel tijd ík kwijt ben aan een tekst, is niet relevant voor jou als klant.
Een tekst die ik in een uurtje tik, kost jou misschien wel een hele dag.
Ervaren SEO copywriter
Met meer dan 10 jaar ervaring en kennis als tekstschrijver op zak ben ik meer waard dan alleen mijn tijd. Ik volg jaarlijks verschillende trainingen mezelf te blijven verbeteren. Zodat ik altijd op de hoogte ben van de laatste SEO technieken om online vindbaar te zijn voor zoekmachines en alles weet over overtuigingstechnieken om van websitebezoekers klanten te maken.
Benieuwd naar wat ik voor jou kan doen?
Elke dag ga ik met veel plezier aan het werk en doe mijn uiterste best om voor mijn klanten de beste teksten te schrijven die passen bij hun bedrijf en hún klanten.
Het geeft me een kick om mijn teksten uiteindelijk op een website terug te zien en te zien welke mooie resultaten dat oplevert. Nieuwsgierig naar wat ik voor jou kan betekenen?